Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
96% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Josef Pluhař
jednotlivec, 21.11.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 20.11.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Martin Sajfríd
rodina s malými dětmi, 19.11.2022
Královéhradecký kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 15.11.2022
Plzeňský kraj
Děkujeme za vyplnění recenze a ohodnocení služeb našeho hotelu. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen s obsluhou restaurace a pochvalu rádi předáme. Za nepříjemné chování personálu na recepci se jménem hotelu omlouváme, vedoucí recepce se postará o proškolení personálu v přístupu ke klientovi.
Ještě jednou děkujeme za Vaše podněty a doufáme, že tato nepříjemnost neovlivní Vaše rozhodnutí nás opět navštívit.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Zuzana Brnčalová
rodina se staršími dětmi, 14.11.2022
Středočeský kraj
Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byla se vším spokojena a bude nám potěšením Vás opět u nás v hotelu přivítat.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Zdeněk Grůza
jednotlivec, 14.11.2022
Hl.m.Praha
Petr Šandor
jednotlivec, 14.11.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 14.11.2022
Hl.m.Praha
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám moc líto, že jste nebyl spokojen s personálem, bohužel přesně nevíme, o jaký personál se jedná, aby jsme sjednali nápravu a proškolili zaměstnance v přístupu ke klientovi.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Anonym
dospělý pár, 14.11.2022
Ústecký kraj
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat poskytované služby. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness a personálem. Pochvalu rádi předáme. Připomínku ohledně restaurace a all inclusive předáváme na šéfkuchaře a manažera restaurace.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Helena Čálková
jednotlivec, 2.11.2022
Ústecký kraj
Děkujeme za Vaše milé hodnocení, které je pro nás velmi důležité. Jsme moc rádi, že jste byla s pobytem v hotelu Butterfly spokojena a bude nám potěšením Vás opět u nás v hotelu přivítat.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Jana Sulzerová
dospělý pár, 1.11.2022
Hl.m.Praha
Děkujeme za Váš čas, který jste věnovala vyplnění recenze na služby v hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byla se vším spokojena, pochvalu personálu rádi předáme. Budeme se těšit na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Lenka Jílková
skupina přátel, 31.10.2022
Pardubický kraj
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jsme splnili Vaše očekávání a byla jste s pobytem spokojena. Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Tibor Lechman
jednotlivec, 30.10.2022
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
ostatní, 29.10.2022
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Martin Hák
jednotlivec, 29.10.2022
Hl.m.Praha
Anonym
jednotlivec, 18.10.2022
Vysočina
Anonym
jednotlivec, 17.10.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Adam Kotrba
dospělý pár, 17.10.2022
Vysočina
(bez textového hodnocení)
Jaromír Jarkovský
dospělý pár, 15.10.2022
Ústecký kraj
Jana Schmiedtová
skupina přátel, 10.10.2022
Středočeský kraj
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a milé hodnocení služeb. Těšíme se na Váš další pobyt.
S pozdravem
Management hotelu