+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 251 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 10.10.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Děkujeme za krásný víkend u Vás.

  • Umístění hotelu, milý personál. široký výběr jídel a nápojů, čistota

  • Není co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, kterého se velmi vážíme. Rádi Vás opět v našem hotelu přivítáme.

S pozdravem
Management hotelu

Mioš Svoboda

dospělý pár, 9.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • celkem příjemné prostředí,při příjezdu spokojenost s recepcí

  • nespokojenost s výběrem jídel na oběd,horší školní jídelna vepřové maso ne pečené,ale bylo vařené, jeden den na kostky druhý den změna, maso bylo na plátky,těstoviny,rýže,polévky také nic moc,velké zklamání na takto velký hotel a čtyři hvězdičky.Dopolední a odpolední občerstvení zklamání,all-inclusive a nápoje jedna velká hrůza,již nikdy více, chtělo by to inspiraci a podívat se jak fungují jiné hotely 4*,a udělat ráznou změnu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
2
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Svobodo,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost se stravovacími službami v hotelu Butterfly. Stížnost samozřejmě předám na šéfkuchaře a manažera restaurace.

S pozdravem
Management hotelu

Miroslava Průšová

dospělý pár, 6.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Pobyt v hotel Ensana Health Spa Hotel Butterfly se nám velmi líbil,wellnes skvělý,ubytování i jídlo také.Mariánské lázně jako takové již méně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Luděk Ridvan

dospělý pár, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Bazén/wellness

  • Kvalitu jídla jsem čekal na vyšší úrovni

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Ridvane,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly, které je pro nás velmi důležité. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness službami a mrzí nás, že jsem nesplnili Vaše očekávání ohledně stravování. Připomínku předávám do kuchyně šéfkuchaři.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

dospělý pár, 29.9.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Veverka

jednotlivec, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 17.9.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Brožovský Ivan

dospělý pár, 14.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Personál milý, obsluha výborná, jídlo skvělé

  • Služby a jídlo perfektní

  • Nevěřil jsem, že ještě čtyřhvězdičkový hotel v ČR může mít 2 lůžkový pokoj s matrací letiště (pokoj č. 622), na kterém se 2 senioři zaručeně nemohou vyspat, to degraduje úroveň hotelu o několik hvězdiček.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Brožovský,

Děkujeme za Váš názor a hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalné hodnocení předáme na příslušná oddělení. V hotelu je možnost rezervace pokoje s manželskou postelí i oddělenými lůžky. Pokud v době Vašeho pobytu byla volná kapacita, recepce by Vám určitě ráda nabídla jiný pokoj s oddělenými lůžky.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

dospělý pár, 12.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • v žádném pokoji není možné pověsit ručníky a osušky na držáky, přišroubované na stěny-to by ale chtělo osobně vyzkoušet.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali vyplnění recenze na hotel Butterfly. Vážíme si Vašeho pozitivního hodnocení. Zatím si nikdo na podobný problém s věšáky/držáky na osušky a ručníky nestěžoval, každopádně se na to podíváme s housekeeping manažerkou, kde je problém.

S pozdravem
Management hotelu

Anonym

jednotlivec, 4.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jidlo skvele

  • Parkování,malo mista za docela velký poplatek a na pokoji není místo na sušení ručníků z bazénu a chybějící zasuvka v koupelně, na pokoji to taky ze zasuvkami nebylo valné

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalu do kuchyně rádi předáme. mrzí nás Vaše nespokojenost s vybavením pokoje, snažíme se stále zlepšovat poskytované služby a postupně renovovat vybavení hotelu. Parkovací kapacita je omezena, jsme lázeňské město, na hodně místech jsou rezidentní nebo placená stání. Parkování je možné rezervovat předem v podzemní garáži v hotelu, nebo další možnost je centrální parkoviště a Prakhaus.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

jednotlivec, 18.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Vondra

jednotlivec, 12.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel fungoval k naší spokojenosti.

  • Znal jsem Mariánské Lázně před 35 lety. Celkový úpadek a rozbořené lázeňské domy jsou katastrofální.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 25.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • dostal jsem hotel Pacifik - super pobyt

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Věra Krumlová

jednotlivec, 28.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

skupina přátel, 27.12.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 24.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše

  • Nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Libor

dospělý pár, 27.10.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 23.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Klidné, čisté a přívětivé prostředí s kvalitními službami.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 7.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8