Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
96% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
dospělý pár, 10.10.2022
Plzeňský kraj
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, kterého se velmi vážíme. Rádi Vás opět v našem hotelu přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Mioš Svoboda
dospělý pár, 9.10.2022
Hl.m.Praha
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost se stravovacími službami v hotelu Butterfly. Stížnost samozřejmě předám na šéfkuchaře a manažera restaurace.
S pozdravem
Management hotelu
Miroslava Průšová
dospělý pár, 6.10.2022
Ústecký kraj
Luděk Ridvan
dospělý pár, 2.10.2022
Hl.m.Praha
Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly, které je pro nás velmi důležité. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness službami a mrzí nás, že jsem nesplnili Vaše očekávání ohledně stravování. Připomínku předávám do kuchyně šéfkuchaři.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Anonym
dospělý pár, 29.9.2022
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Petr Veverka
jednotlivec, 26.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 26.9.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 17.9.2022
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Brožovský Ivan
dospělý pár, 14.9.2022
Plzeňský kraj
Děkujeme za Váš názor a hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalné hodnocení předáme na příslušná oddělení. V hotelu je možnost rezervace pokoje s manželskou postelí i oddělenými lůžky. Pokud v době Vašeho pobytu byla volná kapacita, recepce by Vám určitě ráda nabídla jiný pokoj s oddělenými lůžky.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Anonym
dospělý pár, 12.9.2022
Plzeňský kraj
Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali vyplnění recenze na hotel Butterfly. Vážíme si Vašeho pozitivního hodnocení. Zatím si nikdo na podobný problém s věšáky/držáky na osušky a ručníky nestěžoval, každopádně se na to podíváme s housekeeping manažerkou, kde je problém.
S pozdravem
Management hotelu
Anonym
jednotlivec, 4.9.2022
Plzeňský kraj
Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalu do kuchyně rádi předáme. mrzí nás Vaše nespokojenost s vybavením pokoje, snažíme se stále zlepšovat poskytované služby a postupně renovovat vybavení hotelu. Parkovací kapacita je omezena, jsme lázeňské město, na hodně místech jsou rezidentní nebo placená stání. Parkování je možné rezervovat předem v podzemní garáži v hotelu, nebo další možnost je centrální parkoviště a Prakhaus.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager
Anonym
jednotlivec, 18.10.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Miroslav Vondra
jednotlivec, 12.12.2020
Čeština
Anonym
jednotlivec, 25.10.2020
Čeština
Věra Krumlová
jednotlivec, 28.9.2020
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 27.12.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 24.11.2019
Čeština
Libor
dospělý pár, 27.10.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 23.7.2019
Čeština
Anonym
jednotlivec, 7.7.2019
Čeština
(bez textového hodnocení)