+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 252 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jana Schmiedtová

Gruppe von Freunden, 10.10.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme se vším spokojeni.

  • Moc milý personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Schmiedtová,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a milé hodnocení služeb. Těšíme se na Váš další pobyt.

S pozdravem
Management hotelu

Anonym

Älteres Paar, 10.10.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme za krásný víkend u Vás.

  • Umístění hotelu, milý personál. široký výběr jídel a nápojů, čistota

  • Není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení, kterého se velmi vážíme. Rádi Vás opět v našem hotelu přivítáme.

S pozdravem
Management hotelu

Mioš Svoboda

Älteres Paar, 9.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • celkem příjemné prostředí,při příjezdu spokojenost s recepcí

  • nespokojenost s výběrem jídel na oběd,horší školní jídelna vepřové maso ne pečené,ale bylo vařené, jeden den na kostky druhý den změna, maso bylo na plátky,těstoviny,rýže,polévky také nic moc,velké zklamání na takto velký hotel a čtyři hvězdičky.Dopolední a odpolední občerstvení zklamání,all-inclusive a nápoje jedna velká hrůza,již nikdy více, chtělo by to inspiraci a podívat se jak fungují jiné hotely 4*,a udělat ráznou změnu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
2
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Svobodo,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost se stravovacími službami v hotelu Butterfly. Stížnost samozřejmě předám na šéfkuchaře a manažera restaurace.

S pozdravem
Management hotelu

Miroslava Průšová

Älteres Paar, 6.10.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pobyt v hotel Ensana Health Spa Hotel Butterfly se nám velmi líbil,wellnes skvělý,ubytování i jídlo také.Mariánské lázně jako takové již méně.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Luděk Ridvan

Älteres Paar, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Bazén/wellness

  • Kvalitu jídla jsem čekal na vyšší úrovni

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Ridvane,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly, které je pro nás velmi důležité. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness službami a mrzí nás, že jsem nesplnili Vaše očekávání ohledně stravování. Připomínku předávám do kuchyně šéfkuchaři.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

Älteres Paar, 29.9.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Veverka

Einzelreisender, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 17.9.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Brožovský Ivan

Älteres Paar, 14.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Personál milý, obsluha výborná, jídlo skvělé

  • Služby a jídlo perfektní

  • Nevěřil jsem, že ještě čtyřhvězdičkový hotel v ČR může mít 2 lůžkový pokoj s matrací letiště (pokoj č. 622), na kterém se 2 senioři zaručeně nemohou vyspat, to degraduje úroveň hotelu o několik hvězdiček.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Brožovský,

Děkujeme za Váš názor a hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalné hodnocení předáme na příslušná oddělení. V hotelu je možnost rezervace pokoje s manželskou postelí i oddělenými lůžky. Pokud v době Vašeho pobytu byla volná kapacita, recepce by Vám určitě ráda nabídla jiný pokoj s oddělenými lůžky.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

Älteres Paar, 12.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • v žádném pokoji není možné pověsit ručníky a osušky na držáky, přišroubované na stěny-to by ale chtělo osobně vyzkoušet.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali vyplnění recenze na hotel Butterfly. Vážíme si Vašeho pozitivního hodnocení. Zatím si nikdo na podobný problém s věšáky/držáky na osušky a ručníky nestěžoval, každopádně se na to podíváme s housekeeping manažerkou, kde je problém.

S pozdravem
Management hotelu

Anonym

Einzelreisender, 4.9.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Jidlo skvele

  • Parkování,malo mista za docela velký poplatek a na pokoji není místo na sušení ručníků z bazénu a chybějící zasuvka v koupelně, na pokoji to taky ze zasuvkami nebylo valné

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalu do kuchyně rádi předáme. mrzí nás Vaše nespokojenost s vybavením pokoje, snažíme se stále zlepšovat poskytované služby a postupně renovovat vybavení hotelu. Parkovací kapacita je omezena, jsme lázeňské město, na hodně místech jsou rezidentní nebo placená stání. Parkování je možné rezervovat předem v podzemní garáži v hotelu, nebo další možnost je centrální parkoviště a Prakhaus.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

Einzelreisender, 18.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslav Vondra

Einzelreisender, 12.12.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel fungoval k naší spokojenosti.

  • Znal jsem Mariánské Lázně před 35 lety. Celkový úpadek a rozbořené lázeňské domy jsou katastrofální.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • dostal jsem hotel Pacifik - super pobyt

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Věra Krumlová

Einzelreisender, 28.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Anonym

Gruppe von Freunden, 27.12.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 24.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše

  • Nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Libor

Älteres Paar, 27.10.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Klidné, čisté a přívětivé prostředí s kvalitními službami.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10