+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 252 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martin Zelenka

Einzelreisender, 22.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 4.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zdeněk Loučka

Einzelreisender, 17.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice příjemné prostředí, příjemný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Daniela Antošová

Einzelreisender, 11.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo perfektní. Personál ochotný,jídlo výborné. Není co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Otakar Stárek

Älteres Paar, 6.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Spokojenost-není co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ján Boldiš

Älteres Paar, 5.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • super

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Rúžena

Älteres Paar, 3.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Příjemný a ochotný personál v recepci, čistota hotelu, hezké a klidné prostředí

  • Na 4* hotel by mohly být snídaně lepe uloženy- zakryty v průhledných boxech. Jidlo je pak okoralé a pečivo tvrdé, v nabídce chybělo vice druhů zeleniny

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Zdeněk Molčan

Älteres Paar, 16.2.2015

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Výborný hotel, vynikající kuchyně, milý a vstřícný personal, příjemné procedury,krásný bazén. rozhodně doporučuji, byla to naše opakovaná návštěva, byli jsme maximálně spokojeni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zuzana Tomanová

andere Gruppe, 16.12.2014

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice příjemné prostředí, výborná kuchyně, vysoce profesionální personál - milí, ochotní, usměvaví, vstřícní

  • dobrá poloha hotelu příjemné a čisté prostředí velice milý personál výtečná a pestrá kuchyně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 18.11.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výborný čistý hotel v centru.

  • Výborné jídlo Poloha Čistota Příjemný personál Výborné služby SPA a wellnes centra

  • Předražené parkování Pokoj směrem na hlavní ulici hlučný.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pan

Älteres Paar, 26.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

františek stehno

Älteres Paar, 21.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Pokoj 320 by jako dvolůžák měl mít širší postel a lepší matrace. Cena je poměrně vysoká v návaznosti na malý prostor bazénu a sauny.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
4

Roman Bruzl

Einzelreisender, 3.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Moderní, čistý a dobře vedený hotel. Wellnes služby na dobré úrovni.

  • Celková atmosféra hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jiří Mayer

Älteres Paar, 20.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Irena Milerová

Einzelreisender, 14.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Chování a osobní přístup personálu k hostům. Poskytované služby.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Luboš Hübsch

Älteres Paar, 21.5.2013

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Líbil se mi celkový přístup personálu hotelu, byly jsme s manželkou velmi spokojeni. Od pracovníků recepce, restaurace, léčebných procesů a v neposlední řadě přístup vedení hotelu včetně pana ředitele.

  • Byl jsem v mnoha zařízeních v cizině a bylo by vhodné částku za garážování vozidla v objektu hotelu zahrnout do celkové částky pobytu. Celý kladný můj pohled to poškozuje.Pokud zaplatím za pobyt cca 38 000 Kč, tak bych ani nepoznal, že platí částku o 7x270 Kč vyšší.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Sidonia Richtrová

Einzelreisender, 25.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Norbert Cháb

Älteres Paar, 21.1.2013

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Celkové hodnocení našeho pobytu považuji spíše za průměrné. V objednaném a zaplaceném balíčku byl uveden bod, který se v praxi nekonal. Vzhledem k faktu, že pobyt byl zakoupen pro manžele, považuji umístění na pokoji s oddělenými postelemi za faux paux. Také naplánování procedur způsobilo značné rozpaky. V rámci romantického víkendu jsme v sobotu trávili náš čas procedurami tak, že jsme téměř celý den jeden na druhého čekali. Slavnostní večeře při svíčkách a tónech harfy byla pouze při svíčkách. V důsledku jsme museli našim synům, kteří nám tento romantický zážitek pořídili k vánocům, sdělit nepravdu. Prostě nic moc.

  • Čistota ve všech prostorách hotelu a příkladná ochota personálu. Bohatý výběr jídel a nápojů jak k večeři, tak u snídaní. Celková atmosféra hotelu je ucelená a nesmírně příjemná.

  • Rozbitý vlasový vysoušeč na pokoji, odchlíplý ozdobný plech na dveřích od koupelny, o který jsem si rozřízl nohu, silně nedobrá káva, která byla v rámci zakoupeného balíčku v hotelovém baru. Sice chápu dnešní pojem tržní ekonomiky, ale nechat si zaplatit džbán obyčejné vody, který jsme si přiobjednali k lahvi vína považuji v takovémto hotelu za morální nehoráznost. A kromě toho, hotel je umístěn v čechách a hrát večer české lidové písně v němčině je podlézavost.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 27.12.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Zaparkovat větší vůz v hotelové garáži je skutečně problematické.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8