+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 252 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Alena Kohoutová

dospělý pár, 24.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • pobyt se nám moc líbil, přístup personálu až malé vyjímky byl velmi profesionální odpovídající označení hotelu Pouze nás trochu zarazilo, že u hotelu není zajištěno i parkování za rozumnou cenu

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Dvořák

dospělý pár, 23.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni, není co dodat ...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 22.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
10 %
  • Kvalita internetového připojení ve 4.p. velmi špatná=žádná!

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
1
Cena/kvalita
1

Anonym

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Krásný hotel, jedinečná kuchyně, příjemná živá hudba(harfa),

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miluše Staňková

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byl to krásný prodloužený víkend. Se službami a kvalitou personálu jsme byli spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavla Vomelova

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt ve vašem hotelu byl pro nás bezva relax a krásným zážitkem,vynikající kuchyně,nádherný bazen,příjemný personál.Byli jsme velmi spokojeni a dáváme velkou jedničku za všechny služby.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Michal Ing. LEHOCKÝ

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Hotel zajišťuje vůči hostům komfortní a rozmanitý servis z hlediska léčby i relaxace. Chování personálu je přívětivé, což se promítá i do pohody hostů vůči sobě. Získaná zkušenost je doporučením si ten pobyt znovu zopakovat.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Petr Urban

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Poměrně drahé parkování a drahé nápoje, jak alkoholické i nealkoholické. Jinak celkové hodnocení 10+. Velmi spokojen. Rádi se budeme vracet.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zdeněk Kruliš

dospělý pár, 20.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Eva a Karel Chromý

dospělý pár, 17.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Velmi dobré

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Josef Schůt

dospělý pár, 16.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ve všech směrech jsem byl naprosto spokojen, mohu doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tereza Holubová

mladý pár, 15.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Tento hotel je velmi příjemný a luxusní, spa a welness jsou stále udržované, čisté a krásné. Personál milý a vstřícný. Doporučuji spíše starší generaci, pro mladé je program hotelu příliš usedlý, ale našli jsme si zábavu mimo hotel. Hotel je plný starších německých turistů. Co je absolutně bezkonkurenční jsou snídaně. Takový skvělý výběr jsem nikde nezažila. Všeho dostatek a nestalo se nám, když jsme přišli na snídani později, že by něco chybělo, vše stále doplňováno. Na snídaně jsme se vyloženě těšili!:) Naopak večeře nejsou nic moc, jak chuťově, tak celkovou oganizací. Vadilo nám, že si musíme vybírat menu den dopředu, ocenili bychom, kdybychom si mohli dát na co máme zrovna chuť a ne muset hlásit den předem. Navíc stoly jsou po šesti, takže jedete-li ve dvou, musít počítat s tím, že vás k někomu posadí a to nám také nevyhovovalo. Celkový dojem: spokojenost s menšími výhradami k večeřím. Mariánské lázně opravdu nejsou z našeho pohledu vhodné pro mladé lidi, ale to považujeme spíš za naší chybu a neinformovanost...příště pojedeme jinam.

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Dita Pullmannová

dospělý pár, 14.3.2011

Praha, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S hotelem a pobytem jsme byli moc spokojeni, také se službami, personálem, procedurami...Jedině, co nás zaskočilo, byla nemožnost parkování a fakt, že jsme museli parkovat v jiném hotelu za 750kč za pobyt.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Marie Ryšánková

ostatní, 14.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Hodnocení víkendu bylo bez přípomínek. Wellness přístupný po celý den, masáže neměli chybu i ostatní služby byly na profesionální úrovni.

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslav Stránský

dospělý pár, 14.3.2011

Praha, CZ

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Poslední položku jsme nevyužili. Hotel se nám líbil, nicméně ceny jsou pro nás příliš vysoké. Jsou spíše pro zahraniční klientelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Světla Krsová

dospělý pár, 14.3.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemný hotel s výbornými službami, s vysoce profesionálním přístupem k hostům a s výbornou kuchyní. S parkováním v hotelu nebyl problém vzhledem k včasné rezervaci, internetové připojení wi-fi jsme nevyužili. Tento hotel mohu jen doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

ROMAN FILKA

dospělý pár, 14.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Jan Schwarzer

rodina se staršími dětmi, 14.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Václav Šafka

dospělý pár, 14.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Michal Jakoubek

ostatní, 11.3.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Personál absolutně na jedničku, možná trochu větší vstřícnost a informovanost na recepci ( chyběla), více informací o procedůrách z hlediska vlivu na zlepšení zdravotního stavu (nebyly žádné), parkování by mělo být samozřejmostí a ne za nehorázný příplatek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7