+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 252 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří Kalenda

dospělý pár, 9.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Přívětivý, příjemně zařízený a vybavený hotel s ubytovacími a lázeňskými službami odpovídajícími cenové kategorii. Personál povětšinou milý a vstřícný. Velmi příjemný dojem ale kazí příšerná kuchyně (jídla nedochucená, masa tuhá, omáčky děs) a drobné chybičky obsluhujícího personálu (odnesou ještě nedojezené jídlo, při večeři při svíčkách nezapálí svíčky apod.) Naštěstí je v okolí hotelu dostatek restaurací, kam si můžete zajít spravit pokažený dojem a chuť.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Radka Brejchová

dospělý pár, 7.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Michaela Kadlecová

mladý pár, 15.8.2011

Liberec, ČR

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Tereza Holubová

mladý pár, 15.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Tento hotel je velmi příjemný a luxusní, spa a welness jsou stále udržované, čisté a krásné. Personál milý a vstřícný. Doporučuji spíše starší generaci, pro mladé je program hotelu příliš usedlý, ale našli jsme si zábavu mimo hotel. Hotel je plný starších německých turistů. Co je absolutně bezkonkurenční jsou snídaně. Takový skvělý výběr jsem nikde nezažila. Všeho dostatek a nestalo se nám, když jsme přišli na snídani později, že by něco chybělo, vše stále doplňováno. Na snídaně jsme se vyloženě těšili!:) Naopak večeře nejsou nic moc, jak chuťově, tak celkovou oganizací. Vadilo nám, že si musíme vybírat menu den dopředu, ocenili bychom, kdybychom si mohli dát na co máme zrovna chuť a ne muset hlásit den předem. Navíc stoly jsou po šesti, takže jedete-li ve dvou, musít počítat s tím, že vás k někomu posadí a to nám také nevyhovovalo. Celkový dojem: spokojenost s menšími výhradami k večeřím. Mariánské lázně opravdu nejsou z našeho pohledu vhodné pro mladé lidi, ale to považujeme spíš za naší chybu a neinformovanost...příště pojedeme jinam.

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Petr Dolejší

mladý pár, 15.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Milý personál, hotel spíše orientovaný na starší klientelu a cizince. Velice hezky vybavený ve společných prostorách, pokoje standart. Absence fitka na hotelu.

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Anonym

rodina se staršími dětmi, 7.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Všechny kategorie hodnocení - personál, služby, čistota, komfort... - byly v pořádku, celkem odpovídaly poměru cena - kvalita. Nejvíce jsme ocenili možnost časově neomezeného zdarma vstupu do SPA centra.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Martin Juříček

mladý pár, 17.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Dobra lokalita, personal prevazne OK, internetove pripojeni nestoji za moc a to uz nemluvim o cene 490 Kc na 5h (nastesti jsme meli v cene pobytu). Dobra kuchyne a relaxacni prostory.

Personál
7
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 4.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Krásný hotel, bazén, příjemný personál

  • Malý výběr na snídaních, čekání na stůl, neutřené stoly, kolikrát i bez příborů, které nejsou nikde k dispozici

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 15.11.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • celkove bylo vse ok

  • hotel i obsluha perfektni

  • neprijemny personal na recepci cena za parkovani

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Děkujeme za vyplnění recenze a ohodnocení služeb našeho hotelu. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen s obsluhou restaurace a pochvalu rádi předáme. Za nepříjemné chování personálu na recepci se jménem hotelu omlouváme, vedoucí recepce se postará o proškolení personálu v přístupu ke klientovi.
Ještě jednou děkujeme za Vaše podněty a doufáme, že tato nepříjemnost neovlivní Vaše rozhodnutí nás opět navštívit.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

skupina přátel, 27.12.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Pan

dospělý pár, 26.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Kateřina Ježková

dospělý pár, 8.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Tereza Jirovská

ostatní, 30.10.2011

Mariánské Lázně, ČR

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Eva Medřická

mladý pár, 26.8.2011

Praha,Česko

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemné prostředí i personál.Byla jsem moc spokojená můžu doporučit masáže,bazén a whirlpool.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Michal Ing. LEHOCKÝ

dospělý pár, 21.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Hotel zajišťuje vůči hostům komfortní a rozmanitý servis z hlediska léčby i relaxace. Chování personálu je přívětivé, což se promítá i do pohody hostů vůči sobě. Získaná zkušenost je doporučením si ten pobyt znovu zopakovat.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Eva a Karel Chromý

dospělý pár, 17.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Velmi dobré

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Miroslav Prokeš

dospělý pár, 8.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Velice kladně hodnotím lázeňské služby - procedury sohledem na kvalitu, čistotu a příjemný personál. Trochu komplikovanější je internetové připojení (nově zdarma, ale s nutností obnovovat přihlašovací údaje na recepci). Jako negativní vidíme poměrně vyšší cenu za parkování v podzemní garáži, která se platí separátně.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Petr Čermák

dospělý pár, 18.2.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Celkově jsme byli s pobytem spokojeni.Personál na vysoké úrovni,velice ochotný a příjemný, z čehož jsme měli skutečně příznivý pocit.Cena parkování v hotelu odpovídá celkovému trendu,kdy parkování je dnes již také business.Ceny nápojů v restauraci jsou koncipovány pro zahraniční hosty.Osobně se s tímto nedokáži srovnat v jakémkoliv hotelu či penzionu v ČR.Jde o zahraniční ceny pro české návštěvníky v České republice.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Jaroslava Konášová

jednotlivec, 15.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Příjemné prostředí, úžasné zážitky, relax a pohoda. Díky!

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10