+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 251 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavenie

    92%
  • Komfort

    92%
  • Pomer cena/kvalita

    89%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

skupina priateľov, 22.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
10 %
  • Kvalita internetového připojení ve 4.p. velmi špatná=žádná!

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Petr Šandor

jednotlivec, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
28 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
2
Čistota
4
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Anonym

jednotlivec, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • Nebyl jsem spokojen s personálem hlavně postarší paní s barevnými vlasy žádné informace arogantní a nepříjemná už nikdy více ..

Personál
2
Služby
2
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám moc líto, že jste nebyl spokojen s personálem, bohužel přesně nevíme, o jaký personál se jedná, aby jsme sjednali nápravu a proškolili zaměstnance v přístupu ke klientovi.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Mioš Svoboda

starší pár, 9.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • celkem příjemné prostředí,při příjezdu spokojenost s recepcí

  • nespokojenost s výběrem jídel na oběd,horší školní jídelna vepřové maso ne pečené,ale bylo vařené, jeden den na kostky druhý den změna, maso bylo na plátky,těstoviny,rýže,polévky také nic moc,velké zklamání na takto velký hotel a čtyři hvězdičky.Dopolední a odpolední občerstvení zklamání,all-inclusive a nápoje jedna velká hrůza,již nikdy více, chtělo by to inspiraci a podívat se jak fungují jiné hotely 4*,a udělat ráznou změnu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
2
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Svobodo,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost se stravovacími službami v hotelu Butterfly. Stížnost samozřejmě předám na šéfkuchaře a manažera restaurace.

S pozdravem
Management hotelu

Miroslav Hašek

iná skupina, 21.7.2011

Czech republic

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Pěkný pokoj s výhledem na park a malým balkonem, trochu neosobní personál, příjemné balneo a wellness centrum, profesionální a velmi relaxační procedury za dobrou cenu, zklamáním ale bylo jídlo, které neodpovídalo standartu 4* hotelu.

Personál
5
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Petr Pavlíček

starší pár, 25.4.2011

Praha, CZ

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Celkově bych náš pobyt hondotil kladne. Nicméně v některých okamžicích bych některé situace viděl trochu jako parodii na čtyřhvězdičkový hotel. Personál restaurace - děvčata určitě moc chtěla být za profesionálky, ale bohužel jim nikdo asi nikdy neřekl jak na to. Podobnou "profesionalitu" jsme zaznamenali u pokojskych, kdy se přišli zeptat jestli mohou uklidit pokoj, jediny problem byl, ze to bylo před 8. hodinou ranní :-) Však celé ve spojení s příjemnou atmosférou Mariánských lázní pobyt v hotelu s klidným srdcem doporučím. To že byl plný penzistů z Německa asi nelze vyčítat nikomu.

Personál
3
Služby
6
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

starší pár, 18.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

františek stehno

starší pár, 21.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • Pokoj 320 by jako dvolůžák měl mít širší postel a lepší matrace. Cena je poměrně vysoká v návaznosti na malý prostor bazénu a sauny.

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Viktorie L.

starší pár, 18.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • Internetove pripojeni na pokoji nefungovalo a nedoporucuji objednavat pobyt z polopenzi,snidane ujde ale veceri to se nedalo.... Personal je ochotny a vstricny,snazili se nam kompenzovat zkazenou veceri! tak jsme dostali parkovani zadarmo:) jinak je cisto,ale na 4hvezdicki vybaveni pokoje nedotahuje(meli jsme deravej prehoz na posteli).

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Josef Pluhař

jednotlivec, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Martin Sajfríd

rodina s malými deťmi, 19.11.2022

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Rúžena

starší pár, 3.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Příjemný a ochotný personál v recepci, čistota hotelu, hezké a klidné prostředí

  • Na 4* hotel by mohly být snídaně lepe uloženy- zakryty v průhledných boxech. Jidlo je pak okoralé a pečivo tvrdé, v nabídce chybělo vice druhů zeleniny

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 23.1.2023

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

jaromír Pejzl

starší pár, 9.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Zdeněk Grůza

jednotlivec, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Při pobytu All Inclusive slabá nabídka občerstvení v Lobby baru

  • Ochota personálu v recepci

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Norbert Cháb

starší pár, 21.1.2013

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Celkové hodnocení našeho pobytu považuji spíše za průměrné. V objednaném a zaplaceném balíčku byl uveden bod, který se v praxi nekonal. Vzhledem k faktu, že pobyt byl zakoupen pro manžele, považuji umístění na pokoji s oddělenými postelemi za faux paux. Také naplánování procedur způsobilo značné rozpaky. V rámci romantického víkendu jsme v sobotu trávili náš čas procedurami tak, že jsme téměř celý den jeden na druhého čekali. Slavnostní večeře při svíčkách a tónech harfy byla pouze při svíčkách. V důsledku jsme museli našim synům, kteří nám tento romantický zážitek pořídili k vánocům, sdělit nepravdu. Prostě nic moc.

  • Čistota ve všech prostorách hotelu a příkladná ochota personálu. Bohatý výběr jídel a nápojů jak k večeři, tak u snídaní. Celková atmosféra hotelu je ucelená a nesmírně příjemná.

  • Rozbitý vlasový vysoušeč na pokoji, odchlíplý ozdobný plech na dveřích od koupelny, o který jsem si rozřízl nohu, silně nedobrá káva, která byla v rámci zakoupeného balíčku v hotelovém baru. Sice chápu dnešní pojem tržní ekonomiky, ale nechat si zaplatit džbán obyčejné vody, který jsme si přiobjednali k lahvi vína považuji v takovémto hotelu za morální nehoráznost. A kromě toho, hotel je umístěn v čechách a hrát večer české lidové písně v němčině je podlézavost.

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
5

Anonym

iná skupina, 19.10.2011

Praha, Ceska republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Cisty a klidny hotel, mily personal, velmi pekny wellnes

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
9

Jan Schwarzer

rodina so staršími deťmi, 14.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Barbora Matyášová

mladý pár, 27.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Eva Engl Johanova

starší pár, 11.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
78 %
  • Vsechny sluzby byly v poradku pouze vecere, kuchar nezvlada, maso vysusene, v kotlete zbytky rozsekanych kosti, polevka jejiz chut byla dohanena bujonem.

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7