+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 252 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    92%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 20.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 14.11.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Bazén super,vířivka také,trochu menší sauna,ale jinak ok. Okolí pěkné,hotel čistý,personál v jídelně a recepci milý a ochotný

  • Strava,jídla dostatek,ale malý výběr na all inclusive.1. večer nealko nápoje tragické,vypadalo to jako naředěný džus 10:1( voda: džus),druhý den již lepší .Maso uvedené jako kuřecí (upečené-so oběd) bylo absolutně tuhé a suché,navíc ploché kosti mne příliš nepřesvědčily o tom,že to bylo kuře.... Snídaně byly dobré a chutné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat poskytované služby. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness a personálem. Pochvalu rádi předáme. Připomínku ohledně restaurace a all inclusive předáváme na šéfkuchaře a manažera restaurace.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Tibor Lechman

jednotlivec, 30.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.10.2022

Vysočina

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Drahé parkování. Nebyly žádné taneční večery. Obědy mohly být lepší a pestřejší. Jinak jsme byli spokojeni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Miroslava Průšová

dospělý pár, 6.10.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Pobyt v hotel Ensana Health Spa Hotel Butterfly se nám velmi líbil,wellnes skvělý,ubytování i jídlo také.Mariánské lázně jako takové již méně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr Veverka

jednotlivec, 26.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Brožovský Ivan

dospělý pár, 14.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Personál milý, obsluha výborná, jídlo skvělé

  • Služby a jídlo perfektní

  • Nevěřil jsem, že ještě čtyřhvězdičkový hotel v ČR může mít 2 lůžkový pokoj s matrací letiště (pokoj č. 622), na kterém se 2 senioři zaručeně nemohou vyspat, to degraduje úroveň hotelu o několik hvězdiček.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Brožovský,

Děkujeme za Váš názor a hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalné hodnocení předáme na příslušná oddělení. V hotelu je možnost rezervace pokoje s manželskou postelí i oddělenými lůžky. Pokud v době Vašeho pobytu byla volná kapacita, recepce by Vám určitě ráda nabídla jiný pokoj s oddělenými lůžky.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Anonym

dospělý pár, 12.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • v žádném pokoji není možné pověsit ručníky a osušky na držáky, přišroubované na stěny-to by ale chtělo osobně vyzkoušet.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali vyplnění recenze na hotel Butterfly. Vážíme si Vašeho pozitivního hodnocení. Zatím si nikdo na podobný problém s věšáky/držáky na osušky a ručníky nestěžoval, každopádně se na to podíváme s housekeeping manažerkou, kde je problém.

S pozdravem
Management hotelu

Anonym

jednotlivec, 4.9.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jidlo skvele

  • Parkování,malo mista za docela velký poplatek a na pokoji není místo na sušení ručníků z bazénu a chybějící zasuvka v koupelně, na pokoji to taky ze zasuvkami nebylo valné

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Pochvalu do kuchyně rádi předáme. mrzí nás Vaše nespokojenost s vybavením pokoje, snažíme se stále zlepšovat poskytované služby a postupně renovovat vybavení hotelu. Parkovací kapacita je omezena, jsme lázeňské město, na hodně místech jsou rezidentní nebo placená stání. Parkování je možné rezervovat předem v podzemní garáži v hotelu, nebo další možnost je centrální parkoviště a Prakhaus.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Jiří Pikous

dospělý pár, 7.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Martin Zelenka

jednotlivec, 22.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 18.11.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Výborný čistý hotel v centru.

  • Výborné jídlo Poloha Čistota Příjemný personál Výborné služby SPA a wellnes centra

  • Předražené parkování Pokoj směrem na hlavní ulici hlučný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 24.10.2011

Mariánské Lázně, ČR

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytování, jídlo a welnes perfektní, jenom problém při večeřích, dlouhé čekání na donášku jídla, asi by to chtělo více zaměstnanců na tuto činnost.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Frantisek Kloboucnik

dospělý pár, 20.8.2011

Mníšek pod Brdy, Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • klady - čistota, chování personálu, služby,

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Kateřina Šlechtová

dospělý pár, 27.3.2011

Praha,ČR

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Můžeme všem vřele doporučit. Odjížděli jsme krásně odpočati a spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Zdeněk Kruliš

dospělý pár, 20.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 6.3.2011

Mariánské Lázně, Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ochotný personál, kvalitní kuchyně, dobré umístění, velmi dobré lázeňské služby - vše se nachází v hotelu včetně hezkého bazénu a sauny. Parkovné 270 Kč/den. Doporučujeme.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Jana Horváthová

dospělý pár, 8.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Vybíral

skupina přátel, 5.2.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • bez problémové, spokojenost

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 9.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9