+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 252 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavenie

    92%
  • Komfort

    92%
  • Pomer cena/kvalita

    89%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

starší pár, 11.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Krásný pohodlný hotel, výborně položený, bohaté snídaně.

  • Luxusní vyhřívaný bazén, vířivka, infrasauna.

  • Za celé čtyři dny našeho pobytu nebylo možno si v hotelu dokoupit masáže ani další procedury, kvůli kterým jsme se do lázní vypravili, ani v dalších hotelech sítě Ensana.

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážení hosté, děkujeme za vyplnění hodnocení našeho hotelu. Z důvodu omezené kapacity procedur a masáží doporučujeme rezervaci minimálně 3 dny předem. I přesto věříme, že jste si pobyt v hotelu Butterfly užili a budeme Vás moci brzy opět přivítat. S pozdravem Management hotelu

Petr Svoboda

rodina s malými deťmi, 28.8.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Hotel+Bazén a Spa centrum

  • Chybí tam fitness stroje pro muže

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Svobodo,
děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byl spokojen s wellness, připomínku ohledně fitness stroje pro muže předáváme vedení hotelu.
Bude nám potěšením Vás zde opět přivítat.
S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Antonín Šíma

rodina s malými deťmi, 28.7.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Umístění hotelu, bazén, zrcadlový labirint vedle hotelu

  • nepohodlné matrace na postelích, téměř absence procedur přímo v hotelu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Šímo,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že se Vám prostředí bazénu líbilo. Pokud hostovi nevyhovují matrace, je možné matrace vyměnit, dodat topper nebo případně se přestěhovat na jiný pokoj, na recepci by Vám jistě vyšli vstříc. Bohužel, momentálně se na hotelu poskytují pouze masáže a hydrojet, ale je možnost absolvovat procedury v jiném hotelu naší společnosti v Mariánských Lázních.

S pozdravem
Management hotelu

Anonym

iná skupina, 1.12.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Hotel hezký, příjemná obsluha.

  • Procedury skvělé

  • V jídelnách bylo chladněji, v baru vyloženě chladno. Nebylo tam příjemné posezení.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Luděk Ridvan

starší pár, 2.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Bazén/wellness

  • Kvalitu jídla jsem čekal na vyšší úrovni

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Ridvane,

Děkujeme za Vaše hodnocení služeb hotelu Butterfly, které je pro nás velmi důležité. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni s wellness službami a mrzí nás, že jsem nesplnili Vaše očekávání ohledně stravování. Připomínku předávám do kuchyně šéfkuchaři.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Libor

starší pár, 27.10.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Božena Hrálová

jednotlivec, 19.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • v Butterfly jsem byla spokojena, chtěla bych vytknout 2 věci, a sice obsazení bazénu celé dopoledne a odpoledne do 3 hodin kvůli rehabilitačnímu cvičení oproti hotelem deklarovanému celodennímu možnému využití (nezkusila jsem, ale pochybuji, že tam to cvičení opravdu vždy bylo, nicméně jsem pokyn i písemnou vývěsku respektovala ) a vysoké parkovné 270,- Kč/den.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Anonym

iná skupina, 31.10.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Vcelku jsme byly spokojené,pouze služby SPA je třeba dobře odkontrolovat výsledný poukaz. Objednávala jsem 2 pokoje pokud možno vedle sebe nebo aspoň na patře,nakonec každý pokoj v jiném patře. .

  • Personál skvělý, pohotový,ochotný,příjemný,není co vytknout. Polopenze -výborná kuchyně, lehká a velmi chutná jídla , příjemné prostředí.

  • nelíbilo se mi,že nás na procedurách zdravili GUTEN TAG!!! Jeden pokoj s výhledem na střechu se vzduchotechnikou - hluk, druhý pokoj vedle úklidové komory - hlučné uklizečky.! Parkování v podzemí - velmi stísněné koje,v pohodě zaparkuje pár vyvolených,hlavně problém s většími auty a cena !!! naprosto přemrštěná .

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Anonym

starší pár, 27.12.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Zaparkovat větší vůz v hotelové garáži je skutečně problematické.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Ivan Beránek, ing.

starší pár, 2.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • Služby: kuchyně, servis,čistota, ochota personáku na vysoké úrovni. Parkování v suterénu hotelu, omezený počet míst, nutno předem rezervovat.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Tomáš Kopečný

starší pár, 16.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
8

Miloš Pech

starší pár, 5.4.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • Parkování špatné, jídelníček na večeři pouze v angličtině. Jinak ostatní velmi dobré.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

jitka basova

rodina s malými deťmi, 30.10.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Miroslav Vondra

jednotlivec, 12.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Hotel fungoval k naší spokojenosti.

  • Znal jsem Mariánské Lázně před 35 lety. Celkový úpadek a rozbořené lázeňské domy jsou katastrofální.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 29.6.2019

Deutsch

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Jiri Ziegler

mladý pár, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
7

Roman Bruzl

jednotlivec, 3.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Moderní, čistý a dobře vedený hotel. Wellnes služby na dobré úrovni.

  • Celková atmosféra hotelu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Petr Holub

starší pár, 22.7.2011

Mariánské Lázně, ČR

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

starší pár, 15.2.2011

Praha, CR

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Hotel je velmi pekný a dobře zde vaří. Jen bychom vřele doporučovali vyměnit matrace. V našem pokoji (č.623) byly hodně proleželé, takze jsme se v noci nevyspali. A dobrá postel, to je základ...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
2
Hodnota/peniaze
10

Lucie

mladý pár, 14.2.2011

Mariánské lázně

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Velmi příjemný hotel v centru M.lázní. Personál i wellness zaměstnanci jsou přátelští a ochotní, ubytování i služby standartní, poměr kvalita - cena v období akčních slev velice přijatelný. Což ale zarazilo nejen mě, ale i ostatní hosty, byly večeře, které byly v duchu školní jídelny jak pokrmově, tak zasedacím pořádkem. S přítelem jsme měli objednaný romantický večer pro dva spojený s večeří a u stolu nás nakonec sedělo celkem 6 lidí, navzájem cizích...tak nás na tu romantiku bylo drobet víc :))

Personál
10
Služby
6
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8