+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Health Spa Hotel Butterfly Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 252 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 22.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
10 %
  • Kvalita internetového připojení ve 4.p. velmi špatná=žádná!

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
1

Petr Šandor

Einzelreisender, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
28 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Nebyl jsem spokojen s personálem hlavně postarší paní s barevnými vlasy žádné informace arogantní a nepříjemná už nikdy více ..

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám moc líto, že jste nebyl spokojen s personálem, bohužel přesně nevíme, o jaký personál se jedná, aby jsme sjednali nápravu a proškolili zaměstnance v přístupu ke klientovi.

S pozdravem
Ing.Kubínová Klára
Quality Manager

Mioš Svoboda

Älteres Paar, 9.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • celkem příjemné prostředí,při příjezdu spokojenost s recepcí

  • nespokojenost s výběrem jídel na oběd,horší školní jídelna vepřové maso ne pečené,ale bylo vařené, jeden den na kostky druhý den změna, maso bylo na plátky,těstoviny,rýže,polévky také nic moc,velké zklamání na takto velký hotel a čtyři hvězdičky.Dopolední a odpolední občerstvení zklamání,all-inclusive a nápoje jedna velká hrůza,již nikdy více, chtělo by to inspiraci a podívat se jak fungují jiné hotely 4*,a udělat ráznou změnu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
2
Ensana Health Spa Hotel Butterfly hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Svobodo,

Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše nespokojenost se stravovacími službami v hotelu Butterfly. Stížnost samozřejmě předám na šéfkuchaře a manažera restaurace.

S pozdravem
Management hotelu

Miroslav Hašek

andere Gruppe, 21.7.2011

Czech republic

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pěkný pokoj s výhledem na park a malým balkonem, trochu neosobní personál, příjemné balneo a wellness centrum, profesionální a velmi relaxační procedury za dobrou cenu, zklamáním ale bylo jídlo, které neodpovídalo standartu 4* hotelu.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr Pavlíček

Älteres Paar, 25.4.2011

Praha, CZ

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Celkově bych náš pobyt hondotil kladne. Nicméně v některých okamžicích bych některé situace viděl trochu jako parodii na čtyřhvězdičkový hotel. Personál restaurace - děvčata určitě moc chtěla být za profesionálky, ale bohužel jim nikdo asi nikdy neřekl jak na to. Podobnou "profesionalitu" jsme zaznamenali u pokojskych, kdy se přišli zeptat jestli mohou uklidit pokoj, jediny problem byl, ze to bylo před 8. hodinou ranní :-) Však celé ve spojení s příjemnou atmosférou Mariánských lázní pobyt v hotelu s klidným srdcem doporučím. To že byl plný penzistů z Německa asi nelze vyčítat nikomu.

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 18.11.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
6

františek stehno

Älteres Paar, 21.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Pokoj 320 by jako dvolůžák měl mít širší postel a lepší matrace. Cena je poměrně vysoká v návaznosti na malý prostor bazénu a sauny.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
4

Viktorie L.

Älteres Paar, 18.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Internetove pripojeni na pokoji nefungovalo a nedoporucuji objednavat pobyt z polopenzi,snidane ujde ale veceri to se nedalo.... Personal je ochotny a vstricny,snazili se nam kompenzovat zkazenou veceri! tak jsme dostali parkovani zadarmo:) jinak je cisto,ale na 4hvezdicki vybaveni pokoje nedotahuje(meli jsme deravej prehoz na posteli).

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

Josef Pluhař

Einzelreisender, 21.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Martin Sajfríd

Familie mit kleinen Kindern, 19.11.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Rúžena

Älteres Paar, 3.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Příjemný a ochotný personál v recepci, čistota hotelu, hezké a klidné prostředí

  • Na 4* hotel by mohly být snídaně lepe uloženy- zakryty v průhledných boxech. Jidlo je pak okoralé a pečivo tvrdé, v nabídce chybělo vice druhů zeleniny

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 23.1.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

jaromír Pejzl

Älteres Paar, 9.11.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Zdeněk Grůza

Einzelreisender, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Při pobytu All Inclusive slabá nabídka občerstvení v Lobby baru

  • Ochota personálu v recepci

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Norbert Cháb

Älteres Paar, 21.1.2013

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Celkové hodnocení našeho pobytu považuji spíše za průměrné. V objednaném a zaplaceném balíčku byl uveden bod, který se v praxi nekonal. Vzhledem k faktu, že pobyt byl zakoupen pro manžele, považuji umístění na pokoji s oddělenými postelemi za faux paux. Také naplánování procedur způsobilo značné rozpaky. V rámci romantického víkendu jsme v sobotu trávili náš čas procedurami tak, že jsme téměř celý den jeden na druhého čekali. Slavnostní večeře při svíčkách a tónech harfy byla pouze při svíčkách. V důsledku jsme museli našim synům, kteří nám tento romantický zážitek pořídili k vánocům, sdělit nepravdu. Prostě nic moc.

  • Čistota ve všech prostorách hotelu a příkladná ochota personálu. Bohatý výběr jídel a nápojů jak k večeři, tak u snídaní. Celková atmosféra hotelu je ucelená a nesmírně příjemná.

  • Rozbitý vlasový vysoušeč na pokoji, odchlíplý ozdobný plech na dveřích od koupelny, o který jsem si rozřízl nohu, silně nedobrá káva, která byla v rámci zakoupeného balíčku v hotelovém baru. Sice chápu dnešní pojem tržní ekonomiky, ale nechat si zaplatit džbán obyčejné vody, který jsme si přiobjednali k lahvi vína považuji v takovémto hotelu za morální nehoráznost. A kromě toho, hotel je umístěn v čechách a hrát večer české lidové písně v němčině je podlézavost.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 19.10.2011

Praha, Ceska republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Cisty a klidny hotel, mily personal, velmi pekny wellnes

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
9

Jan Schwarzer

Familie mit älteren Kindern, 14.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Barbora Matyášová

Junges Paar, 27.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Eva Engl Johanova

Älteres Paar, 11.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Vsechny sluzby byly v poradku pouze vecere, kuchar nezvlada, maso vysusene, v kotlete zbytky rozsekanych kosti, polevka jejiz chut byla dohanena bujonem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7